Sunday, November 4, 2012

Writtenbyblond

Nogle af jer har måske allerede fundet vej hen til denne skønne blog, som er skrevet af en af mine aller bedste veninder. Jeg har længe haft lyst til at linke til hende, men eftersom hun næsten lige er startet på bloggen tænkte jeg at jeg lige ville strække den lidt. Men nu hvor hendes lille smukke pige er kommet til verden og er blevet hele 1 måned - hvor bliver tiden dog af? ja så synes jeg altså i skal tjekke siden ud. Hun er en af de mest positive skønne mennesker jeg kender og hun skriver på en virkelig skøn måde. Bestemt et besøg (eller ti) værd. Her er det i hvert fald den første blog jeg tjekker hver morgen.

// Some of you might have already found your way to this amazing blog, but if not she's is definately worth a visit. She is one of my very best friends and i always check her blog first thing in the morning. //

1 comment:

  1. Hvor er du sød skat!! Sidder her og læse din blog og blev helt forvirret da jeg så min egen hihi tak for de søde ord <3 <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...