Friday, November 16, 2012

Todays tired mom

Der var en der på et tidspunkt skrev som kommentar til mine outfit billeder om jeg altid havde pænt tøj på og der må svaret klart være NEJ! Jeg går absolut ikke rundt derhjemme i skinny jeans og make up, men størstedelen af tiden i grimme træningsbukser, sutsko, top og en stor striktrøje (her er det dog mandens jeg har på). Billedet er fra forleden dag efter meget lidt søvn, så beklager mit meget trætte ansigt.

// Somebody onced commented on my photos if i was always dressed nicely and the answer is definately NO! around the house i mostly wear sweatpants, big sweater and comfy shoes. I'm sorry for the tired face, but the photo is from a couple of days ago, when i was soooo tired. (still am though) //

8 comments:

  1. I feel you, i'm tired EVERYDAY....:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, maybe thats just how it is being a mom? lol

      Delete
  2. Det er der godt nok ikke noget at sige til med hans søvnmønster, håber snart det vender!

    ReplyDelete
  3. Jeg er også utrolig træt for tiden :(

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja og så med vinteren og regn og grådage hjælper ikke.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...