Thursday, November 8, 2012

todays mama in boyfriend jeans


Da manden og jeg var ude og kigge rundt i butikker forleden dag i  ibiza by fik vi begge købt et par bukser og en top til deling. Manden købte de her super fede karry farvede jeans og da jeg så dem ligge inde i stuen da jeg stod op kunne jeg ikke dy mig fra at prøve dem og de er altså bare super fede på. Lidt sjovt at vi passer samme størrelse i livet, de sidder dog lidt til på ham og er ret baggy på mig, men synes de er så fede og de er SÅ dejlige at have på. Undskylder lige på forhånd for mit noget kedelige fjæs uden make-up overhoved - GAB!

// When my bf and i went looking at shops the other day in ibiza town we both bought a pair of trousers and a top to share between us. My bf bought these nice cury colored trousers and when i saw them lying around the other day i had to try them on, and i love them, they're so comfy to where and i love the color. So wish i would have gotten a pair for myself as well, but i guess i'm gonna have to steal these from him when he's not wearing them. //


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...