Saturday, November 3, 2012

Todays baby



Med denne her kulde som ibiza byder på for tiden er mini pakket godt ind når han kravler rundt nede på det kolde stengulv. Han har derfor ofte strømpebukser på under bukserne og ulde sokker eller hjemmesko på udenpå, samt body og langærmet bluse over. Puh, hvad dælen skal jeg gøre i Danmark, jeg bliver da totalt pylremor med den kulde. Jeg elsker simpelthen de strikkede sokker fra minis oldemor og glæder mig helt vildt til at se hvad hun har strikket til ham når jeg kommer hjem. ELSER hjemmestrik

// With this new cold here in ibiza i'm really wrapping mini up in a lot of clothing everyday, don't know what i'm gonna do when i get to Denmark. //

4 comments:

  1. Hvor skægt Fie har et par sokker på der er akkurat magen til, her til morgen :) Og ja, de er simpelthen guld værd, når det er koldt ;)

    ReplyDelete
  2. Fine, fine strømper! Jeg er også rigtig glad for de hjemmestrikkede ting Dicte har. Eneste minus er, at hun så hurtigt vokser fra det! Heldigvis kan uldtrøjer tit give sig ret meget.

    Dicte har i noget tid haft tre lag på brystet (kortærmet body, langærmet body eller en trøje og så en strikket vest eller en cardigan eller sweater over), to lag på benene (strømpebukser og bukser) og enten et par strømper mere eller hjemmesko. Og hun kravler ikke engang rundt på gulvet. Her er mega koldt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. puh, jeg må op på en 7-8 lag når jeg kommer til Danmark tror jeg ;) ej, spøg til side, mine forældre har heldigvis brændeovn der varmer dejlig meget, men udenfor i kulden skal der nok en del lag under flyverdragten :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...