Thursday, November 22, 2012

The first christmas card

Tænk at det om meget snart at mini skal opleve hans aller første jul. Jeg glæder mig så meget til at se hvordan han reagere på alt julepynten, juletræet, nisser, nissehuer og hvad der ellers hører med til julen. Når det nu er første jul for ham, ville jeg så gerne lave et julekort til familie og venner og til at kunne gemme og se hvor meget han vokser hvert år. Jeg håber på jeg med mit spejlrefleks kamera selv kan tage billedet, måske sammen med med julemanden til et af de julehygge dage vi skal til, eller måske bare derhjemme med en rød bluse og nissehue, nu må vi se hvad han vil være med til. Her er i hvert fald nogle super søde eksempler på små nissehue børn.

// i can't wait to try and capture a christmas photo of mini good enough to use as his first christmas card ever. I love these examples of christmas photos. //

2 comments:

  1. Jeg tror også jeg skal have fat i en lille nissehue til Dicte. Det er bare så sødt. Julekort bliver det nok ikke til, men vi skal have nogle julebilleder :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...