Saturday, November 10, 2012

So tired ...

Nu er det jo ikke ligefrem fordi mini nogensinde har sovet igennem om natten og pludselig er begyndt at vågne, men han har godt nok ændret sovevaner til det værrer. Nætterne for tiden er et rent mareridt og har været det de sidste par uger. Han vågner cirka hver time og skal have sut, en tår vand, puttes eller hvad det nu tar for at få ham til at sove igen. Jeg ammer ham cirka klokken 3 og så nogle gange igen kl 5/6 for at få ham til at sove videre, ikke så smart en vane, men er så skide træt på det tidspunkt. Det er super hårdt for forholdet, da vi er nødt til at sove i seperate rum, fordi en af os er nødt til at få noget søvn, jeg er nødt til at sove hver gang mini sover, hvilket betyder vi ikke har et eneste øjeblik sammen alene udover 1-2 timer om aftenen eller vi skal sove eller inden jeg ligger mig ind og sover hos m. Jeg føler vi har prøvet alting og er virkelig ved at gå død i hvad søren vi skal gøre. Jeg håber i bærer over med mig hvis jeg ikke lige får skrevet så meget, men pt handler det bare om at få dagene til at hænge sammen og prøve at nyde de få øjeblikke vi har sammen når mini er lagt i seng.

2 comments:

  1. Puha, det lyder altså bare hårdt - både manglen på søvn og manglen på kærestetid. Jeg håber det vender til det bedre SNART!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...