Saturday, November 3, 2012

Sleeping - No thanks

Mini har jo aldrig ligefrem været god til at sove, men for tiden er han godt nok slem. Han har de sidste par nætter haft et par timer om natten hvor han bare har været lys vågen. Jeg har lavet den fejl at jeg har ammet ham når jeg ikke kunne få ham til at falde til ro, hvilket betød vi var tilbage til amning kl 1, 3, 7 og så var appetitten om dagen mindre, en ond cirkel. Så i nat tog jeg lidt af kampen op og nægtede ham amning før klokken 4,hvilket resulterede i at han var lysvågen fra klokken lidt i et til klokken 3, vågnede og fik amning klokken 4 og sov så til kokken 7:45, så ja 4,5 times søvn til mor. Gab. Men jeg bliver simpelthen nødt til at tage kampen med det amning om natten, det nytter bare ikke noget.

Det er da altid noget han er så drøm charmerende og sød når han er vågen om dagen. Lille charmetrold.

// as a result of me trying to cut down on the breastfeeding at night, mini paid me back by being awake from 1-3,then breastfeeding at 4 and up at 7:45, I am knackered. God thing he is so charming and sweet during the days. //

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. Hvor irriterende sådan en baby end kan være, så er alt tilgivet når man får et smil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja i hvert fald tilgivet indtil næste nat hvor han holder os vågen igen :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...