Wednesday, November 7, 2012

Shopping and presents




Da jeg var ude ved min veninde i går havde hun også de her ting med hjem til mig på de første billeder. Skoene er nogle jeg har købt på eBay UK og fået sendt til hende, skoene er en gave fra hende til mini fra Primark, de er så fine og med dejlig lun pels hele vejen indeni og sørme om hun ikke har købt den her super fede clutch til mig med nitter i gave, bare fordi hun er hende? Det er simpelthen fantastisk at have en veninde der er så uselvisk og altid tænker på alle andre omkring hende. Hun er der virkelig ALTID for alle og enhver. Bukserne var det jeg hentede på posthuset i regnvejr. de er begge to købt på eBay fra et eller andet asiatisk land, så selvom de er størrelse large er de altså ret små i størrelsen, syr et lidt højere stykke stof i taljen på leopard bukserne så de ikke stumper i bunden med mine lange stænger.

// When i went to see my friend yesterday, she had these thing back with her as well. The leopard trainers is some i bought on eBay UK and the small shoes with fur lining and the stud clutch is a present for me and mini from her. Soooooo nice, i can't believe she is the most unselfish person in the world and always thinks of everyone around her, i really do feel like it is a blessing to have her in my life (even though it sounds like a horrible cliché). The two pants is what was in the packages i picked up from the postoffice earlier //

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...