Sunday, November 4, 2012

off white, red or burgundy?

Da vi gik rundt inde i ibiza by havde jeg i går muligheden for at prøve et par farver som jeg går og overvejer til hue og halstørklæde. Jeg har jo ret ofte sort i sort på og jeg trænger til noget der kan bryde det. Jeg havde faktisk købt et helt postkasse rødt tørklæde og hue, som jeg skrev om her, men jeg ved ikke rigtig om jeg er helt hooked på farven til mig? Jeg synes det er vildt svært at finde ud af hvad der klæder mig bedst? Jeg er også i overvejselse omkring måske en helt sart rosa istedet? Måske hatten typen med pom pom'en på toppen ikke rigtig passer til mig, eller måske jeg burde have slasket den lidt mere sammen som en beanie agtig hue istedet?

Hvad synes i?

// I dont know which color to choose for my knitted scarf and hat this winter, as i am very often wearing black i need some sort of color to brigthing things up just a bit. //


3 comments:

  1. Helt sikkert det røde sæt, det er så fint til dig.

    ReplyDelete
  2. Jeg er helt vildt med de røde farver til dig!! Go go go go ;)

    ReplyDelete
  3. Jeg stemmer for den røde fave :-) Men jeg synes også det er svært er selv på jagt og gider ikke sort som altid.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...