Thursday, November 15, 2012

New pushchair

// 1: Silver Cross - 2: Quinny - 3: Bugaboo - 4: Stokke - 5: Maxi Cosi - 6: 4moms //
Jeg har købt ny klapvogn!!!! Eller rettere, bestilt ny klapvogn. Jeg har jo længe gerne ville have en ny og kigget og kigget efter hvad jeg dog skulle have og nu er den altså bestilt. Den ankommer om 11 dage og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg vil dog lade jer svede lidt endnu og kun afsløre at min nye klapvogn er en af disse på billedet ovenfor - hvilken en tror du jeg har valgt?

// I have ordered a new pushchair for mini and i CANNOT wait for it to arrive. It arrives in 11 days and i'm counting days everyday. I'll keep you in the dark for a bit longer and only reveal that it is one of the ones on the picture above - which one do you think it is?

7 comments:

  1. Jeg tror du har valgt

    bugaboo
    eller
    4moms

    Jeg håber dog du har valgt stokken, for det er en virkelig lækker vogn vi selv var glade for, men som vi ikke kunne bruge herude på landet hvor vi bor.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stokken er super lækker - måske det er den ;-)

      Delete
  2. Bugaboo - den ville jeg i hvert fald selv vælge af dem du har vist :)

    ReplyDelete
  3. Hvor er det unfair at holde det hemmeligt :) jeg er vildt nysgerrig :)

    ReplyDelete
  4. Vi har selv en bugaboo, så den gætter jeg på :-D

    ... Hvis jeg har gættet rigtigt, så kommer du ikke til at fortryde ;-P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...