Saturday, November 24, 2012

New domain for my blog

 
Så er min blog sørme rykket - sådan for alvor. Navnet har jo været skiftet noget tid og min tidligere blog adresse voresmini.blogspot.com sendte bare bloggen videre hen til mit domæne theibizamom.com , men nu er den flyttet helt rigtig og ikke nok med at den er flyttet, så er jeg sørme også røget over på wordpress i stedet for blogger. Det har været NOGET af en forandring, men jeg har formået at finde ud af at beholde mit gamle look, som jeg faktisk er ret begejret for stadig og så folk kan finde ud af hvem jeg er nu med den nye adresse. Jeg håber alle jer som følger mig vil være så søde og rare at klikke på det fine bloglovin ikon ude i højre side og følge mig på bloglovin så i stadig kan følge med i hvad jeg blogger om. Ellers klik her for at følge min nye blog.

I anledning af min blogflytning har jeg noget meget spændende i ærmet til jer, nemlig en ny lækker give away (som jeg ville elske selv at vinde). Konkurrencen vil komme inden for den næste uges tid, så husk at følge med så i også har en chance for at vinde.

// So now my blog i finally moved for good to my new domain called theibizamom.com , i changed the name quite a while ago, but now all the rest is finally done. And not only have i changed domain, i have also changed from blogger to wordpress. Please click on the blogloving logo to follow my on my new blog as well or just click here to follow. And with the new domain comes something exciting - a new give away, i will reveal the price within this next week, so remember to follow me. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...