Tuesday, November 6, 2012

New coat for mini



 Min veninde Kelly kom hjem fra England i går og jeg tog hen til hende i dag og fik lækker frokost. Jeg har savnet hende så vildt meget mens hun har været væk i en uge, kommer til at savne hende så meget når jeg skal til Danmark i 3 måneder, thank god for whatsapp! Med hende hjem havde hun denne her smukke jakke til mini, jeg har købt den i England og fået den sendt til hendes mors adresse. Foret i den er uld til at holde ham dejlig varm.

// My girlfriend Kelly came back from the UK yesterday and i went to her place today to have lunch and to see her, she's been away for a week and i've missed her so much, i really don't know what i'm gonna do without her for 3 long months when i go to Denmark, it's gonne be so strange not seeing her and her family. Thank god for whatsapp! With her she had this beautiful jacket i bought for mini, i bought it in UK and had it shipped to her moms place. It is so nice and the lining inside it wool to keep him warm and cozy. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...