Sunday, November 18, 2012

New blog partner: Shopping4Kids


Så kan jeg endelig afsløre min lille blog hemmelighed. Nemlig at jeg er blevet en del af blog fællesskabet på shopping4kids. Det er en side jeg længe har fulgt med stor interesse og da søde Kaja så tidligere på året søgte nogle bloggere til at være med i det nye fællesskab kunne jeg ikke lade vær med at sende hende en mail og sørme om hun ikke gerne ville have med mig.

Det er med lidt sommerfugle i maven at jeg skriver derinde, da det jo er et væsenlig større forum end min lille bitte blog alene, men jeg er fuld af spænding og jeg glæder mig til at brede mine vinger ud i blogverdenen og se hvor det bringer mig hen. Jeg håber i vil tage godt imod min nye plads og imod bloggen shopping4kids. Jeg fortsætter selvfølgelig min egen blog på helt samme måde som altid.

I kan se mit indlæg lige her.

// Here we go, this has been one of my best kept secrets in the blog world, but now i can finally reveal and tell you that i have become a part of the amazing blog shopping4kids. Check out my blog post here //


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...