Friday, November 23, 2012

Love this photo!

 Da jeg kiggede igennem mine mapper i går for at se på billeder fra da jeg var hjemme i Danmark fandt jeg dette billede. Åh, mit hjerte smelter fuldstændig. Jeg husker de første dage som SÅ magiske. Alt var nyt, anderledes og hele vores verden var blevet ændret på et splitsekund.

// While going through all of my photos from mini as a newborn i came across this one, which i absolutely love. I just remember those first days as so magical and the calmness in the photo is amazing. My tiny baby - i love you so much! //

2 comments:

  1. Årh ja.. De første dage var helt igennem magiske.. Bare de første par uger! Årh hvad jeg ikke ville gøre for at genopleve dem..

    ReplyDelete
  2. Det er også et virkelig dejligt billede, fuld af kærlighed. Det er bare alt for hurtigt, at de bliver stor børn.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...