Wednesday, November 14, 2012

Just sleep please...

Hold nu helt op de nætter der for tiden er da bare et rent mareridt. I går morges afleverede jeg mini til manden om morgenen efter en virkelig lang nat så jeg kunne få 2 timer ekstra, hvilket var rigtig dejlig, men føltes lidt som en dråbe vand i havet. I nat gik vi i seng klokken 24, mini vågnede 00:30, 01:30, ammet 02:20, vågnede 03:30 og ville så ikke sove før klokken 5:30, hvor jeg ammede ham igen og så op klokken 7:30. Jeg fik ikke rigtig sovet inden han blev ammet fordi jeg efterhånden nærmest ikke kan falde i søvn når jeg er så overtræt og bare ligger og venter på jeg ved han vågner lige om lidt. Så jeg nåede lige sove en time efter første amning og så halvanden time efter den anden amning. Hvis der var nogle der havde fortalt mig inden jeg blev mor at man kunne overleve med 2 1/2 times søvn OG tage sig af en baby hele dagen havde jeg været sikker på de løj.

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 comments:

  1. Det lyder hårdt! Men ja, man bliver overrasket over, hvor meget man pludselig magter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er utroligt hvad man kan som mor :-)

      Delete
  2. Det er da helt utroligt, at mini kan klare sig med så lidt søvn:/ Tager han gode lure om dagen i stedet eller sover han bare generelt dårligt? Øv, det må være hårdt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er helt ufattelig. Han sover halvanden time om formiddagen og cirka en halv time om eftermiddagen, så det er ikke meget :-\

      Delete
  3. Vi har også søvnproblemer her og jeg har ind imellem nætter som det der. Det er mega hårdt. Men så har jeg læst alt hvad jeg kan komme i nærheden af om babyer og søvn, og jeg tror at vores problem er putningen. Hvordan putter du? Det er jo sådan set logisk nok, at baby er nødt til at falde i søvn der, hvor den skal sove, for ellers bliver den forvirret når den vågner et helt andet sted end den faldt i søvn.

    Indtil videre falder Dicte i søvn i mine arme. Det er virkelig ikke hensigsmæssigt, men vi arbejder mod at hun skal falde i søvn i sin seng, det er da bare ikke nemt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vi har også ALTID haft problemer med hans søvn, men dog ikke lige så slemt som det er de her dage. Vi er begyndt at ligge ham vågen i seng og lære ham at falde i søvn selv og ikke tage ham op om natten for det meste, men det har bare ikke hjulpet en dyt :-\

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...