Saturday, November 17, 2012

Here we go again

Så kan mini sørme også kravle op på vores fjernsyns møbel. Suk. Jeg er nu nødt til at tage ham med på toilettet hver eneste gang jeg skal tisse for jeg er skide bange for han kravler op et sted og vælter direkte bagover ned. Men ja, jeg må vel hellere vænne mig til at han er overalt. Min store dreng.

// so now mini can also get up on our TV furniture, great! So now I have to bring him with me to the toilet every time I have to pee cuz I'm so scared of him falling down for somewhere //

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. Hvor er det vildt, at han ligefrem kravler op på møblerne!
    Han er da vidst en rigtig bølle ;)

    ReplyDelete
  2. Ja han er en totalt ballademager og bliver tosset når man stopper ham :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...