Tuesday, November 20, 2012

Double trouble

Jeg har i dag mødtes med min veninde Kelly og hendes søn inden jeg skulle ud til min mødregruppe. Kelly skulle have været med, men hendes søn har desværre haft diarré de sidste dage plus udslæt pga antibiotika mod møb. Lille stakkel. Det var heldigt jeg lige kunne nå at se hende inden. Det har været super hyggeligt i dag hos de andre mødre. Der var 3 andre mødre jeg ikke kendte, men som alle var rigtig rigtig søde.

// i went to see my friend Kelly before going to my mummy meeting today, unfortunately Kelly couldn't go as her poor boy has had diarrhea for days and a big rash from antibiotics. Poor boy. I had a great time with the other mums today though, I met three new mums (and babies) that I haven't seen before and they were all so so nice //

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...