Wednesday, November 21, 2012

Christmas ball with name on it



Jeg ligger her under min dyne og hviler min krop mens mini får sin eftermiddags lur og kigger rundt på de blogs jeg følger. Da jeg så dette indlæg hos Heine og Simone var jeg helt solgt. Det er bare så d en ide og specielt fordi at julen og julepynten er noget helt specielt i mandens familie med julepynt der går tilbage fra dengang mandens farfar var barn og det at pynte juletræet på en helt speciel måden er noget der er gået i arv fra mandens far til ham selv og som mini derefter skal lære. Sådan en kugle ville derfor være en helt speciel måde at tilføje lille mini til julepynten og lade han have hans egen specielle kugle. Jeg ønsker mig en i lyseblå med hans navn og fødsels årstal på. Kuglerne kan findes her.
// i love love love these special Christmas balls with personalized names on them for the Christmas three. //
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. Jeg er glad for at kunne tippe videre! :D Hold fast, hvor er det en sød tradition, kærestens familie har - julekuglen vil da være en alle tiders tilføjelse dertil..

    ReplyDelete
  2. Jeg har allerede bestil en jeg fandt dem her : http://www.julekugler.dk/ jeg faldt over siden da jeg søgte på julepynt og sådan en måtte jeg ha til Nicoline det kan nærmest ikke betale sig selv at lave dem det tænkte jeg først på nemlig :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...