Wednesday, November 7, 2012

A rainy day




Det har småregnet stort set hele dagen, men i går kom der to slipper fra posthuset om der lå to pakker til mig, så til trods for småregn pakkede jeg mini ind og drog afsted med paraply og regnslag. Det er første gang jeg har prøvet regnslaget faktisk og jeg var sikker på mini ville hade kun at have så lille et hul at se ud af, men han var dybt fascineret af den regn og elskede at stikke de små hænder ud i regnen og mærke den og så ind i varmen igen - tosse. Jeg tror dog stadig gerne jeg vil have et gennemsigtigt regnslag, det er mig faktisk en gåde hvorfor man ikke kun laver gennemsigtige til de små? så de kan se ud.

// It has been raining all day, but since i had to slips from the post office saying i had packages waiting for me i wrapped mini up and headed down there with raincover on the pram and umbrella, this is the first time i have ever used the raincover, quite amazing really with a baby of 9 months. //

1 comment:

  1. God pointe med gennemsigtigt regnslag til børn, det har jeg ikke tænkt over før. Men det må også være sådan lidt hule-hyggeligt at sidde derinde :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...