Thursday, October 25, 2012

While mommy sleeps


Både mini og jeg har sovet ret skidt i nat, jeg måtte ved en 1-tiden efter jeg lige havde sovet i en halv time flygte ind på minis værelse fordi manden snorkede mega højt. Jeg faldt først ordenligt i søvn ved en 2-tiden, mini vågnede så og fik babs klokken 3, igen klokken 6 og op klokken 7. Han fik ikke lavet i bleen hele dagen igår, så hver gang han vågnede (hvilket han gjorde en del gange udover amningen) måtte jeg massere hans lille mave så han kunne falde til ro. Heldigvis kom der en ordenlig gevinst her til morgen, så vi har haft en væsentlig gladere dreng. Efter formiddagsluren var jeg stadig mega træt og smuttede ind i stuen med mini til farmand og fik lige en times ekstra søvn. Da jeg kom ind havde manden lavet ballondyr med mini og jeg vågnede ved at jeg kunne høre de to pjatte og pludre inde i stuen, så skønt.

// after a night of being awake all the time because of minis tiny tummy was in pain i handed over mini to daddy to get an extra hour of sleep, when i woke up i saw that the two of them had been making balloon "animals" and was playing and chatting //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...