Friday, October 12, 2012

Welcome to my world


So - here goes .... Dette er så mig og mini. Billedet er taget af min søde svigerfar da vi var inde i ibiza by forleden dag. Da det som regel altid er mig der tar billederne er det ikke så tit jeg rent faktisk er med på billederne selv (med mindre det er med mobilen taget i strakt arm).

// So - here goes .... This is me and mini. The photo is taken by my sweet dad in law, when we were in Ibiza town the other day. Since i am always the one with the camera it is not very often i'm actually in the photos (unless it is with my phone and with a stretched arm)

10 comments:

  1. Ej hvor er du køn :D ..
    Man kan tydeligt se dig i Mini på det nederste billede, men hvem ligner han egentlig mest? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej hvor fedt du kan se det :) han ligner en tro kopi af sin far og har gjort det fra day one, så er fedt hvis han begynder at ligne mig lidt mere også ;)

      Delete
  2. Endelig kom der ansigt på :) må give Simone ret i, at man godt kan se at mini ligner dig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jubiii :) Det er altså meget hyggeligt at han begynder at ligne mig lidt også :)

      Delete
  3. Hvor er I da bare fine at se på(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    ReplyDelete
  4. Hvor dejligt med ansigt på :) og et rigtigt kønt et ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...