Tuesday, October 9, 2012

Vores mini is now the ibiza mom


Jeg har længe gået og overvejet at ændre navnet på bloggen til et mere internationalt navn, da jeg jo selv følger en del udlandske blogs på diverse sprog og en del af mine veninder hernede fra Spanien også følger min blog. Jeg står overfor noget udvidelse af bloggen med et lidt større blog fællesskab og tænkte at nu måtte det være tid til at få det gjort. Derfor hedder min blog nu som i kan se THE IBIZA MOM! Nogle af jer har forespurgt tidligere hvor jeg bor henne i Spanien og her er svaret. Jeg bor simpelthen på Ibiza i de baleariske øer, lige ved siden af Mallorca. Det er en lidt grænseoverskridende ting for mig at min blog pludselig bliver en anelse mere personlig og lidt mindre anonym, men nu må vi se hvordan det går og jeg håber i vil være søde til at tage i mod mig helt uden filter. Der vil derfor også komme ansigt på bloggen fremover. Puh, lidt grænseoverskridende, men jeg tror det er på tide hvis jeg gerne vil forsøge at udvide bloggen lidt at jeg som person viser mig (bare engang imellem).

// I have been wanting to change the name of the blog for quite some time to a more international name, as i follow a lot of international blogs my self and i have some English speaking readers. Some of my girlfriends here from Spain also reads my blog and i want to make it a bit easier for them as well. I am joining a bigger blogging site soon and therefore now was the perfect time to make the changes. //

2 comments:

  1. Hvor er den bare blevet flot, og super navn til bloggen. Selvfølgelig er vi søde - Mini må jo have fået sit flotte udseende et eller andet sted fra ;)

    ReplyDelete
  2. Jeg glæder mig til at følge med - nu uden filter ;-) Sejt du gør det! Jeg er stadig også mest tryg ved at vende kameraet væk fra mig og ikke omvendt :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...