Sunday, October 28, 2012

Todays outfit



Det er begyndt at blive godt koldt om aftenen, så i dag da jeg skulle ud og gå med mini var jeg nødt til at have hue, tørklæde, jakke, poncho og UGG'er på. Mini var pakket ind i bluse, vest og dyne. Jeg skal vist til at have fundet mine varmere ting frem og hvad med det vinterjakke projekt? Jeg har jo min vinterjakke i Danmark fra sidste år da jeg var gravid, men den er jo alt for stor til mig nu. Men kan jeg mon klare mig med striktrøje, læderjakke og poncho en hel vinter i Danmarks kulde?

Jeg gik en lang tur her til aften for at forsøge at holde mini vågen så vi kunne få rykket hans soverytmer. Mini kører stadig på mini-tid og ikke det der nye vintertid, det er altså kun for voksne. Så nu må vi se hvor længe det tager at få vendt det rundt.

// It is getting freezing cold here these days, so today i had to wear hat, scarf, sweater, leather jacket and poncho. //


1 comment:

  1. Årh jeg elsker ponchoer! Har desværre aldrig ejet en, men en ide om at i år skal det ændres ;)

    Noam er bestemt heller ikke på vintertid - de sidste morgenener er han stået op kl 5 også selvom jeg har forsøgt at strække hans sengetid :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...