Friday, October 12, 2012

Todays exercise done




 Vi har i dag været på cafe med min veninde og nabo og gynget. Mini er fuldstændig og aldeles vild med gynger. Han elsker at se på børn der gynger og det er det første han kravler så hurtig han kan hen til når vi er på legepladsen, alt andet kommer i anden række når gyngerne er ledige. Ja, det er sørme utroligt at så lille en dreng allerede har så stærk en mening. Senere kørte vi en tur til San Rafael for at se på noget hippy marked. Der var dog ikke meget at komme efter, der var måske maks 6-7 boder og et lille telt med en scene hvor de skulle spille noget musik om aftenen. Men vi var der ringede min veninde og fortalte at den bil vi har lånt af dem skulle de bruge med det samme, min telefon er på mystisk vis slukket så hun fik til sidst fat i min mand og vi kørte med det samme ud med bilen. Det betød dog at jeg måtte gå hele vejen hjem med mini, puh, 7 lange kilometer med en mini i klapvognen der var mega træt. Men ved i hvad - han sagde ikke en lyd hele vejen hjem. Han sad bare lige så fint med sin sut og kiggede på alting. Normalt skriger og græder han helt vildt når han er længere tid i klapvognen og specielt hvis han er træt, men denne gang var han så dygtig, jeg havde ellers frygtet at skulle bære ham hele vejen hjem. Men for søren mine små ben er trætte nu.

// We have spent the day at the local cafe drinking coffee and playing on the swing with my girlfriend and nabour. Mini is absolutely crazy about the swings. He loves watching kids on the swing and it is the first place he crawls as fast as he can when we get to the playgrounds, anything else is so not important if the swings are free. It is amazing how a boy that tiny can have such a big opinion already. Later we drove up to San Rafael to go to a hippy festival. It maybe wouldn't call it a festival, it was basically only 6-7 stalls and a tiny tent where they would play some music later on. While we were there my girlfriend who has borrowed us their car rang me and told me they needed the car right away, we hurryed up in the car and went to their place to give them their car, but that ment having to walk all the way home, which is like 7 km with a tired mini. Normally he hates being in the pushchair and especially when he is tired, but today he did SOOO well, he just sat there the entire way not complaining at all. Mommy is so proud. //



1 comment:

  1. Åh, hvor er det godt, at han bare sad roligt i klapvognen. Der er ikke noget mere stressende end et ked-af-det og jeg-er-utilfreds-mor barn, når man er afsted på længere ture!
    Og jeg kan godt forstå dine ben var ømme efterfølgende - du fortjente både fodbad og chokolade;):)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...