Tuesday, October 2, 2012

Tænder / Teeths (8 måneder)















Så er minis tænder i overmunden brudt igennem, det vil sige det er faktisk en uges tid siden, men nu kan man sådan rigtig se dem, men jeg kan da lige love for han har lært at bruge dem når han spiser. Han er helt vildt med at tygge i kiks og andre ting han nu kan bide ordenligt over uden problemer. Savleriet er dog stadig lige så enormt som altid og nu hvor det er begyndt at blive køligt i vejret og man igen skal til at proppe de små i tøj ja så er vi tilbage til det vandte mangel på savlesmække konstant. Jeg tror måske jeg har omkring 30-35 styk, men når man bruger nogle gange 5-6 på en dag og så lige har et par stykker i pusletasken, nogle til vask, nogle et andet sted, ja så mangler jeg altså bare altid. Jeg undrer mig over hvordan det mon nogensinde stopper?

// Mini has finally gotten his two top teeth, they have been peeking through for a week or so, but now you can actually see them and he has figured out how much he can actually chew through now. The drippling is however still as massive as usual - i wonder when that will ever stop? //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...