Monday, October 15, 2012

Sunday roast at Tapas Bar



I dag har jeg bare slappet af hjemme sammen med mini hele formiddagen. I morges kom min skønne nabo lige ind til en kop kaffe og ellers har vi bare hygget og leget hele dagen. Klokken 17 gik jeg så ned på en restaurant der ligger en 20 minutters gå tur væk for at mødes med min skønne veninde Kelly, hendes mand, teenage søn og lille Oscar-Noha. Vi havde aftalt at tage ned og spise sunday roast, som jo er meget typisk britisk om søndagen. Det minder mest list om godt gammeldags dansk mad og med det lidt køligere vejr er det helt perfekt. Vi spiste på restauranten Tapas, som jeg virkelig elsker. Den ligger lidt op af en stikvej fra en af hovedgaderne og er tilpas langt nok væk fra centrum til at der bare er SÅÅ roligt deroppe. Man sidder i en skøn have med masser af træer og plads til at ungerne kan kravle rundt og lege uden man skal bekymre sig om store veje eller andre ting. Deres tapas normalt er helt fantastisk og vi har allerede aftalt at mig og hende skal derned snart alene og hygge med et par glas vin og tøsesludre inden jeg jo snart drager til Danmark.

// Today i have just spent all morning at home with mini playing and cuddling. My neighbour and very good friend came in for a morning coffee and a chat. Around 17-ish i went to the restaurant Tapas Bar to have sunday roast with my other good friend Kelly, her husband, teenage son and baby Oscar-Noha. Sunday roast is a very typical british thing to eat and it kind of reminds me of old danish type food, but with the a bit cooler weather it is nice to be eating. //




jjj

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...