Tuesday, October 30, 2012

Size 86 (9 måneder)

Jeg synes nærmest lige jeg er begyndt at bruge størrelse 80 til mini og lige pludselig er han allerede i søtrrelse 86 og det sidder endda lidt til på ham nogle af tingene? I går da vi var ude og besøge min veninde med tvillinger snakkede vi om størrelser og vægt og mini vejer 2 kg MERE end hendes to tvillinger på 14 måneder og vejer det samme som min venindes søn på 18 måneder, det er jo helt ekstremt at han er så stor? Jeg glemte helt at vi var ved lægen forleden dag og mini blev vejet og målt

- 76 cm
- 10.2 kg

// Mini is now in a size 86!!! thats just crazy, he is now the same size as my friends boy of 18 months and 2 kg heavier than my friends two twins - he's gonna grow up and be MASSIVE! //


4 comments:

  1. Er jeres str 86 mindre end normalt?

    L var 79 cm og 10.6 kg til hans 1 års undersøgelse - og er stadig hovedsageligt kun i str 80....

    Og bukserne der ser da vidst også lige 5-6 cm for lange ud :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeg hader altså de skide størrelser som jeg har skrevet om tidligere, der er jo så stor forskel på mærkerne :) I bukser kan han sagtens stadig passe str 80 i mange bukser, men i stort set alle mærker er han str 86 i bluser og bodyer - meget mystisk ;)

      Delete
  2. Han er da bare en stor dejlig dreng :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...