Thursday, October 4, 2012

Sebra





Min svigermor og mand er netop ankommet i dag. Vi hentede den i lufthavnen klokken 16, gik en tur på legepladsen med mini og har netop nu spist lækker svinemørbrad i champignon flødesovs med hasselbagte kartofler - mums. Med sig havde min svigermor en masse ting til mini og til os. Blandt andet det her Sebra sengetøj til mini, for et par uger siden modtog vi sengeranden fra Sebra der matcher, den har min skønne svigermor foræret os og hold nu op jeg er glad for den allerede. Den er så lækker og helt sikkert alle pengene værd. Den som virkelig har fulgt med kan måske se at det her print ikke passer til det Sebra print jeg har til min puslepude og ammepude, men jeg har tænkt mig at udskifte de ting, da jeg faktisk er blevet lidt mere vild med det her lyseblå print.
// My mum in law and her husband arrived today. We picked them up in the airport around 16,went to the playground with mini and has just now finished an amazing dinner. My mum in law brought a lot of stuff with her for both of us and for mini. Amongst that she brought this Sebra bed linen, we received the cot bumper a couple of weeks ago in matching print as a gift from her. //
Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

  1. Vi har også den sengerend og er bare super glade for den! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja den er nemlig bare super lækker. Specielt når man har en baby der godt kan lide at møve sig rundt som mini ;)

      Delete
  2. Hvor er det bare fint! Og hvor ser Mini dog enormt dejlig ud, når han ligger sådan og putter :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja børn er nu altså søde når de sover ;)

      Delete
  3. Vi har også sengeranden og er så glade for den. Har også matchende puslepude og drømmer bestemt også om at vi skal have sengetøjet i juniorstørrelse :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...