Wednesday, October 31, 2012

Review of the babyshop Lekmer.dk

Som mange andre bloggere har jeg også fået muligheden for at anmelde www.lekmer.dk , som er en internetbutik med SÅ mange ting til babyer og mødre. Jeg havde aldrig rigtig hørt om butikken tidligere og normalt når jeg modtager sådan en email er jeg ikke så meget for at skrive om det, da jeg helst kun vil have ting jeg kan stå inde for på min blog, men da jeg så læste om det på et par andre blogs og over flere gange var inde og kigge på siden blev jeg faktisk mere og mere vild med siden. De har SÅÅÅ mange ting, hvilket synes er helt fantatisk, jeg har fundet en masse virkelig fedt legetøj jeg ville elske at tilføje til minis legekasse og så kom jeg til i dag at klikke ind under deres barnevogne og klapvogne (STOR FEJL) for hold nu op de har mange forskellige slags og der er virkelig mange jeg er nødt til at undersøge mere om, for de ser så fede ud - også modeller og mærker jeg ikke er stødt på før - plus de gode mærker man kender i forvejen. Jeg er stor tilhænger af at kunne shoppe alting på samme side og det føler jeg lidt jeg kan her. De har virkelig alt - PLUS babytøj. Puh, jeg er ikke sikker på jeg tør kigge det hele igennem, er det mon farligt for pengepungen?

Alt i alt synes jeg det virker som en vildt gode side og det er bestemt ikke sidste gang jeg svinger forbi hos dem.

// Til den lille dreng //


// Til den lille pige //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...