Monday, October 1, 2012

Nyt kamera / New camera

En af mine veninder hernede fra flytter desværre her fra Spanien hjem til hendes hjemland meget snart. Virkelig ikke særlig fedt. Kommer til at savne hende SÅ meget i min hverdag og har faktisk virkelig svært ved at håndtere at skulle undvære hende. Når man bor så langt væk hjemmefra er veninder ligesom ens familie og det betyder virkelig meget at have dem man holder mest af tæt på. Men det er hvad der er bedst for hende og jeg kan ikke rigtig stoppe hende fordi jeg kommer til at savne hende så vildt meget. Jeg ved vi stadig vil ses og snakke sammen på whatsapp hele tiden, men derfor bliver det stadig hårdt. Hun er i forbindelse med flytningen i gang med at sælge ud af en masse ting og solgte derfor det her digitale spejlrefleks kamera for kun 35 euro, jeg tilbød at betale mere, men hun ville bare af med det og til den pris måtte jeg slå til. Det er altid meget rart at have et ekstra hvis der en dag sker det andet noget.

// One of my really god girlfriends from down here is moving back to her home country soon, it's gonna be sooo hard for me not having her around and part of my daily life, but i know it is the best thing for her and i know we'll always see each other no matter what. Well, she's selling some of her stuff before she leaves and was selling her digital camera for only 35 euros and i just had to buy it. //


1 comment:

  1. Åh, det lyder træls.
    Hvorfor bor du egentlig i Spanien. Jeg har ikke fuldt med helt fra start, så jeg er ikke helt opdateret.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...