Wednesday, October 10, 2012

New boots and sneak peek of mini



Da vi var i Santa Eularia i dag for at spise frokost på en virkelig god indisk restaurant kom jeg forbi disse støvler i et butiksvindue og på en eller anden mystisk vis kunne jeg simpelthen fysisk ikke bevæge mig forbi dem. Så til trods for en meget sulten mini og en meget sulten mand fik jeg altså møvet min krop ind i butikken og prøvet de her fantastiske støvler. Jeg har LÆNGE været på udkig efter nogle vinterstøvler med nitter, men uden at det var for voldsomt og jeg synes de her er helt perfekte. De har en god sål på til den danske vinter og er super gode i højden og dejlige at have på. Det tog mig ikke meget mere en 4 minutter at beslutte og købe dem med hjem da jeg fandt ud af de kun kostede 35 euro - et fund for de penge. På det sidste billede kan i se et lille sneak peak af hvad jeg har shoppet til mini, vi skal nemlig til fødselsdagfest hos min venindes søn på torsdag og dette er købt til det formål. Jeg kan slet ikke vente med at vise jer billederne!

// When we were in Santa Eularia today to eat lunch at the best Indian restaurant i passed these boots in the window of a shop, i could not physically move my body past them and despite a hungry mini and an even more hungry boyfriend i just had to try them on. I've been looking for the perfect winter boots for so long and these are just perfect. I LOVE the studs, as they are not too flashy, but still makes the boots stand out and when i found out they were only 35 euros it took me no longer than 4 minutes to buy them. On the last photo you can see a sneak peak of what i have bought for mini for this coming thursdag. We're inviting to my girlfriends son's 1 year birthday and there is a dress code for the kiddies, i can't wait to show you the photos! //

3 comments:

  1. Hold nu op hvor er de bare fede!!! Og jeg glæder mig helt bestemt til at se Mini i fuld figur, i det der outfit ;o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...