Friday, October 26, 2012

Homemade Chris sweat pants

// Photos is not my own and is borrowed from this blog here //
Jeg sad lige og surfede rundt i bloglovin og de blogs jeg følger og pludselig sprang de her VILDT fede bukser i hoved på mig. Hold nu op hvor ser de bare lækre ud. Jeg er tyvstjålet/lånt billede hos Badelma Badutski (håber ikke hun har noget i mod det når nu jeg linker). I kan se hendes skønne indlæg om bukserne her. Inspirationen har hun fået fra en helt tredje blogger, hende her. Jeg bliver simpelthen nødt til at sy et par eller mange til mini mens jeg er i Danmark og elsker bare Neon detaljen på båndet. Mønstret kan købes i stof2000 her.

// I looove these homemade pants that i saw on another blog i follow, they look so comfy and soft, I am so gonna make mini a pair or three when i get back to Denmark. //

2 comments:

  1. Hvad siger du til skat hvis jeg sørger for at købe stof og bånd til både mini og Nicoline og så når du kommer til DK så laver vi en sy dag :-D??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det lyder som en vildt god ide skat, så kan vi se en masse fine bukser og nederdele og åh, små fine kjoler til Nicoline :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...