Sunday, October 7, 2012

Healing dag / Healing day








Vi har i dag brugt dagen oppe til noget healing event der var på et kæmpe hotel område en halv times tid væk. Eftersom mine svigerforældre er her og de måske ikke er sååå meget til hippy/healing/yoga, så blev vi der ikke så længe. Jeg havde bare besluttet at jeg rigtig gerne ville derop og se hvad det var for noget og om det var værd at tage derop næste gang og det synes jeg bestemt det var. Jeg kunne sagtens have brugt hele dagen deroppe i de afslappende omgivelser, dog uden en lille 8 måneders mini på armen der meget gerne ville skabe sig og skrige en stor del af tiden - det er altså knap så helende eller afslappende for hverken os eller de andre besøgende, så vi listede ret hurtigt af igen. 

// We spent the day at a healing event. As my parents in law are visiting at the moment and hippie/healing/yoga is not really their thing we didn't stay for that long, i just really wanted to go there and see what it was like, to know if it was worth visiting the next time. The place was packed with people and the feeling up there was amazing. I could easily have spent the entire day there just browsing around the different workshops, events and chatting to people, but with a 8 months old crangy baby it is not very relaxing or healing. //

1 comment:

  1. Hvor ser det fedt ud! det gad jeg godt at prøve. Men kan godt følge dig i at det nok er bedst uden baby på 8 måneder:-)
    K.h.
    Christina

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...