Tuesday, October 16, 2012

Haircolor

En af vores rigtig gode venner hernede er frisør og jeg plejede altid at få farvet mit hår hos ham en gang om måneden eller hver 6. uge, men efter jeg er blevet mor er det altså ikke rigtig til at få tid til at presse et frisørbesøg ind hver måned indenfor åbningstiderne og så kommer der altid en masse ting i vejen, så de sidste par måneder er det endt med manden der knalder en god gang hjemme-farve i garnet. Jeg har stort set hele mit liv været lyshåret, men havde dog lige en kort periode for nogle år siden hvor jeg besluttede mig for at prøve helt mørkebrunt - det var ikke en succes synes jeg, det var ikke grimt grimt, men jeg foretrækker bare helt sikkert det lyse (jeg ville dog ønske jeg var ligeså brun!!!)

// One of our really good friends is a hairdresser and i use to have my hair died like every 4-6 weeks, but after becoming a mom i find it difficult to plan and find the time to go that often, so these last couple of months my dear bf have had the job of colouring my roots every months with a cheap ass home dye - yay! I have been blond for most of my life, but i did go brown haired onced a couple of years ago - it was not a succes. I wouldn't call it ugly, but i just really prefere my blond colour. //




3 comments:

  1. Jeg synes nu ellers du ser skide godt ud med det mørke hår også!
    Men du er jo lækker uanset hårfarve ;-P

    ReplyDelete
  2. Jeg synes bestemt også det mørke er pænt til dig skat. Jeg har selv lige været hos frisøren og var så meget i tvivl men nu efter det ikke har været farvet i 9 mdr er det bare blevet meget sundere og efter det har været klippet helt op, så jeg nænnede ikke at afblege mit hår så jeg har fået lysebrunt hår som matcher min bundfarve bedre. Måske jeg til sommer vælger at få lyse striber i igen :-) men det jo også meget sjovt at prøve noget nyt, men tit når man har det ene vil man ha det andet og omvendt hehe Men du er smuk med begge dele.

    ReplyDelete
  3. Jeg synes virkelig, at du er flot med både det mørke og det lyse hår!:) Jeg bliver helt misundelig på de nyfarvede lokker. Jeg har ikke farvet hår i snart 1 år pga. graviditeten... Uh, det bliver godt at få lidt reflekser i igen:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...