Saturday, October 20, 2012

Getting ready for girls night out




Så er jeg sørme ved at gøre mig klar til min første aften ude med mine veninder siden jeg blev mor (måske endda siden jeg blev gravid tror jeg). Jeg er mega spændt og også lidt nervøs. Har haft lidt ondt i maven hele dagen over t skulle forlade mini, men det skal nok blive så hyggeligt. Mini gider selvfølgelig ikke falde i søvn i dag, så sidder nu her helt duller op og holder ham i armene, ja man er jo stadigvæk mor selvom man skal ud. Sov nu godt min skat og vær sød mod far mens mor er ude.
// I'm getting ready for my first girls night out since I became a mom (or maybe since I got pregnant really) //
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

  1. Håber du havde en skøn aften ude og ikke tænkte for meget på mini;):) Første gang jeg var væk fra min pige endte jeg med at tage tidligere hjem, fordi jeg bare slet ikke kunne tænke på andet end hende;) Og hun havde det jo selvfølgelig storartet sammen med sin far, og jeg behøvede ikke bekymre mig det mindste. Mødre!!;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...