Sunday, October 28, 2012

Do or don't: The Bugaboo




Jeg har i mega lang tid gået og overvejet hvad jeg skal gøre med barnevogn. Mini er okay glad for at være i min Emmaljunga vogn nu hvor det er blevet køligere, men om sommeren er den simpelthen for lukket og for varm til han gider sidde i den overhoved. Jeg har derfor googlet, søgt og ledt overalt hvor jeg kan komme til for at finde ud af hvad der er bedst, men jeg kan slet ikke finde ud af det.Jeg har kigget på Bugaboo lige siden jeg var gravid, men har altid synes de var lidt underlige og så lidt mærkelige ud, men jo længere jeg har kigget på dem jo mere hooked er jeg blevet på dem. Min veninde fik en foræret til noget event for et halvt år siden og har haft dem i hendes garage indtil nu, hun har netop lige taget dem frem og det gav mig muligheden for at prøve den med mini og hold da op. Det er altså bare noget HELT ANDET når man ser den rigtigt og ikke kun på nettet.

Den er SÅ lækker at køre med, så lækker i kvaliteten og så er den jeg har prøvet endda en gammel model "frog" og ikke den nyere cameleon. Ej, jeg er totalt solgt! Mit eneste problem er at jeg ikke ved hvordan mini kan lide den type vogn endnu, altså hvor sædet ligesom er formet som en stol og ikke er fladt. Har dog fået lov til at låne min venindes vogn en dag og prøve den når hun kommer hjem fra UK om en uge, så må jeg se om mini kan lide den. Men indtil videre er den blandt top 3 af de vogne jeg kigger på. Den føles virkelig som kvalitet og så er den væsentlig mindre end Emmaljunga og der kan fås specielle sommer kalecher til den - virkelig stort plus til den spanske sommer.

Hvad synes i om vognen? Klæder dig mig og mini?





2 comments:

  1. Vi har haft en cameleon til Max fra han blev født og jeg og også ham har elsket den lige siden. Den er fantastisk og skøn at køre med.
    Har også en emmaljunga til ham, men den bruger jeg kun når vi rejser og så bugaboo til hverdag.
    Han er 2 1/2 nu og en lang dreng og sidder stadig fint i den. Så jeg siger helt sikkert go!! Der findes ingen bedre vogn hvis du spørger mig :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg har også en cameleon, som jeg bruger nu til barn nr. 2, og jeg elsker den, jeg anbefaler den til alle jeg møder:-). Det eneste minus er, at der ikke kan ligge så meget i posen under vognen, så det er ikke den man lige skal bruge, hvis der skal handles stort ind. Så skal man ihvertfald bære det selv:-).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...