Thursday, October 11, 2012

Birthday partyyyyy!!!





Vi er næsten lige kommet hjem fra en helt fantastisk dag hos min veninde for at fejre hende skønne søn. Dagen har været helt igennem skøn og både mini og jeg har hygget os så meget. Der har været en masse mennesker og sige tillykke og mini har stjålet en masse gaver og leget med (han troede vidst lidt det var hans fødselsdag?). Oscar-Noha har været en fornøjelse som altid og jeg tror mit favorit øjeblik var da alle samledes omkring ham og sang fødselsdagssang mens han fik kage, han kunne slet ikke forstå hvorfor alle var samlet omkring ham. Min lille skønne pap-søn. Elsker den dreng SÅ meget.

// We have almost just gotten home from a fantastic day at my friend's house, celebrating her son's 1 year birthday. It has been an amazing day and both mini and i had so much fun. There have been so many people congratulating him and mini have stolen a lot of presents to play with during the day (it seemed like he thought it was his birthday maybe?). Oscar-Noha have been such a pleasure as usual and i think the most special moment of the day was when everybody gathered around him and sang happy birthday while he got his birthday cake, he was so happy and overwelmed, like he couldn't crasp that everybody was just smiling and looking at him. My precious "half-son". I love that boy SO much. //

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...