Saturday, October 13, 2012

Bibetta neoprene ultrabib


Jeg har længe været virkelig træt af de der stof hagesmække som jeg har en del af. De var fine nok i starten da han bare fik nærmest gennemsigtig grød 1-2 gange om dagen, men når man spiser alle farvede madvarer som advokato, gulerod, leverpostej og alt muligt andet der pletter og så måske 5 gange om dagen, ja så er det altså virkelig irriterende at skulle vaske 5 hagesmække om dagen, der selvom de bliver vaskede bliver ved med at være halv-plettede og snuskede at se på. Jeg har derfor længe været på udkig efter noget mere praktisk. Jeg har nu på en del forskellige blogs set de her hagesmække og har tænkt mig at prøve at bestille et par stykker hjem til når vi kommer til Danmark. Mens det stadig er nogenlunde lunt hernede ryger blusen bare af, men det går jo ikke derhjemme i kulden. Har i gode erfaringer med disse?

// I have been so annoyed with the fabric eating bibs for so long now and haven't actually used them for quite some time. They were fine when mini was eating 1-2 meals of no-coloured porridge a day, but now with him eating 5 meals a day of very mixed type of foods i cannot keep up with the waching and even though they're washed they're still stained and not very nice. I have seen these nice neoprene bibs on a lot of different blogs and i think i'm gonna order some when i get to Denmark. Do you have any good experiences with them? //

5 comments:

  1. Vi har dem - bare i str small og uden ærmer, og vi er SÅ glade for dem :D de er virkelig gode, fylder ingenting, kan hurtigt skylles under vandhanen og ellers kogevaskes og komme i tørretumbleren.. Det bliver ikke nemmere! :) Str small går indtil 2 år, mener jeg :) men vi er i hvert fald super glade for dem.. Vi har købt tre og det passer os fint..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kunne være jeg skulle bestille dem i str small så, synes ikke lige hurtigt jeg kunne læse mig til hvad str small og medium var nemlig :) glæder mig mega meget til at prøve dem :)

      Delete
  2. Er ked af at jeg ikke nåede at svare på din kommentar på min blog, men vi er virkelkg glade for dem, og har 6 stk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja man bruger nok en del selvom de er lette at rengøre. Bliver de gennemblødte når man bruger dem eller hvordan fungere det?

      Delete
  3. Ja de er super gode!
    Jeg har den grønne foroven, til Mikkel og er rigtig glad for den...
    Tror også vi skal have fat i et af dem med ærmer.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...