Thursday, October 11, 2012

Bamse og Kylling



 Mini har fået bamses allergoeste bog af farmor, plus en masse dvd'er med bamse og kylling. Det er ikke så meget mini forstår endnu af bamse og kylling, men jeg vil rigtig gerne have at han engang imellem har mulighed for at se programmer på dansk også. Og så må jeg altså erkende at jeg ELSKER dem selv, det er så meget indbegrebet af min barndom og bare titelmelodien vækker skønne minder frem i mig.

// Mini's grandma brough with her this amazing danish kids book with very well known danish characters the teddy and the chicken it is called. She also brought a bounch og dvd's with them for us to watch. Even though mini doesn't truly understand it yet i really like reading and watching them. They so reminds me of my own childhood filled with good memories. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...