Wednesday, October 3, 2012

baby modeller / baby models

Vi har et stykke tid talt om herhjemme at tilmelde mini et modelbureau hernede i Spanien og forleden dag så vi de søgte babyer i hans størrelse til noget katalog halløj og nu har vi så sendt hans billeder afsted. Jeg har tænkt meget for og i mod det med baby modeller og jeg ved der er rigtig mange derude der aldrig kunne finde på at gøre det med deres små babyer. Jeg har dog selv besluttet at jeg synes det er okay. Mini elsker at få taget billeder, elsker mennesker og oplevelser og jeg synes det ville være meget sjovt at have nogle gode professionelle billeder af ham. Det kommer selvfølgelig altid an på opgaven, men jeg stoler 110% på mig selv som mor og jeg ved at jeg aldrig ville tillade noget som helst mod min lille søn og hvis jeg nogensinde følte noget var forkert, grænseoverskridende, ubehageligt eller at han ikke brød sig om det ville jeg ikke tvivle et sekud´nd på at forlade stedet omgående.

Hvad er jeres holdning til babyer som modeller?

4 comments:

  1. Det lyder som om du har tænkt det godt igennem og så siger jeg "go for it"... du kan helt sikkert tydeligt mærke på mini hvis det er noget han ikke kan lide/bryder sig om og så er jeg ikke et sekund i tvivl om at du så ville stoppe.

    Held og lykke! Han er jo en lækker haps, så ham vil de da garanteret gerne have som model!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeg har helt sikkert tænkt en del over det, har faktisk tænkt over det siden han var 3 måneder og først nu 5 måneder efter fået skrevet til dem :)

      Delete
  2. Jeg kan så fint forholde mig til at man gerne vil vise hele "verden" sin lækre baby frem! Har selv overvejet det samme, og jeg synes bestemt også at det lyder som om du har tænkt det godt igennem. Så, så længe du hele tiden føler at det ikke overskrider dine eller Mini´s grænser synes jeg da bare i skal gøre det og tage det med som en oplevelse! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeg synes det er en hårfin grænse. Kunne aldrig drømme om at deltage i de der skønhedskonkurrencer med en datter hvor børn skal agere voksne, men hvis et photoshoot er børnevenligt synes jeg det kunne være sjovt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...