Sunday, October 14, 2012

Baby bites for mini



Mini har længe elsket at spise med fingrene og blive helt grisset ind i maden. Han har hele tiden gerne ville have hænderne i havregrøden mens jeg har givet det til ham eller rodet rundt i risen mens han har fået det på ske og kunne spise kiks, frugt og alting selv. Det er dog blevet så meget bedre med hans pincetgreb på det sidste så nu får han skåret rugbrødsmadderne ud i happere og serveret en af gangen. Så samler han begejstret biden op og propper den direkte ind i munden og han elsker det hver eneste gang. Puh min dreng bliver så stor.

// Mini has for a long time loved eating food with his hands. He has always wanted to have his hands in everything i fed him and have been eating fruits and crackers by himself, but lately his pincet grib has gotten so good, so now i just cut up his bread bites in tiny baby sqaures and put it on his plate one by one, then he picks them up and put them straight in his mouth. My baby boy is growing sooo fast. //

1 comment:

  1. Først tænkte jeg "Sidder han virkelig i bar mave?! Han må da FRYYYYSE", og så kom jeg i tanker om, at I jo ikke har den danske kulde hos jer! Her er efterårskoldt og striktrøjerne er kommet på:)

    Han ser ellers skøn ud, og sådan en rugbrødsmad er altså bare det bedste - også i min piges verden:)

    God søndag!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...