Monday, October 22, 2012

AAAAAAARGH! Just one of those days!


Kender i de dage? De dage hvor alting bare lige er en tand mere besværligt og stressende end normalt! Nå, min dag startede med jeg vågnede efter min lur med mini til min telefon bippede om at mini skulle til lægetjek om en time - pis! den havde jeg lige svedt ud. Nå, skyndte mig i tøjet, fik smurt en mad til mini og skyndte mig ned på lægehuset. Ventede i EVIGHEDER, men fik da fodret mini lidt, gik så ned bagefter for at hente min bil som jeg så fornuftigt havde efterladt ved restauranten, men valgt at ligge mine bilnøgler i min venindes bil?! Flot. Nå, så måtte jeg mødes med hendes mand, få nøglerne til hendes bil og hente nøglerne til min egen og så køre hjem med en mini der var mega træt og sur. Hjem og ligge ham til lur, så kom manden hjem fra kursus og vi spiste lidt frokost sammen. Klokken 17 gik vi så en tur for at kigge på halloween kostumer og valgte at hygge os med at spise en gang franske vafler, men lavede tjeneren rod i den da vi skulle betale og kunne slet slet ikke finde ud af at få kørt det skide kort igennem. Så stod man der med en mega igen sur mini og en tjener der ikke fattede noget. Fik så endelig betalt, gik hjem og så var det meningen vi skulle have været til barbarque hos nogle venner og derefter ud og se et Elvis show og aflevere mini hos en veninde der skulle have ham en time mens han sov. Men ja ja, sådan gik det ikke. Mini har skreget, skabt sig, hængt på os begge konstant hele aftenen, så vi startede med at aflyse grill og håbede vi kunne nå showet, men ak nej. Jeg måtte overgive mig til sidst og smide mini i seng og sende manden ud af døren til både grill og show. så nu nyder jeg en kold shandi og hygger mig alene hjemme i fuldstændig ro og stilhed. Puuuuh.

// Just had one of those days where live as a mommy is not always as great! My god mini have been a pain in the ass all day and i've been stressing over everything through the entire day. //

4 comments:

  1. Puha, sikke en dag! Og så på en mandag! og øv!!
    Håber altså tirsdag byder på noget bedre!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...