Thursday, October 11, 2012

A special gift for a special boy




Min veninde har siden hun så den nye sutte Frederik sagt at hun også ønskede sig en bamse til hendes søn. Jeg har så mange gange tænkt at jeg burde få lavet en til ham, men så er der kommet en masse ting i vejen og så er jeg kommet fra det igen. Derfor var i dag hvor han fylder 1 år en perfekt lejlighed til at tage mig sammen og få den lavet. Jeg ville med vilje lave den lidt anderledes end mini's, så de ikke blev forvekslet med hinanden, så derfor blev den lyseblå og med et fint hjerte på maven. Inde i hjertet har jeg lagt en krystal sten, som jeg fik forleden dag på healing dagen. Stenen skulle give ekstra power og styrke og det må man sige den lille dreng har mere brug for end mig. Så nu håber jeg han vil komme til at kunne lide bamsen.

// My girlfriend has since the first time she saw my teddy Frederik, that i made for mini, wanted one for her son. I have thought about making one for so long, but everytime something has come in the way. Today was such a perfect occation to get it done finally. I made it a bit different than mini's, so there would not be any confusion or swopping teddies and i chose to make it a light blue instead and with a heart on the tummy. Inside the heart i put a healing stone that symbolizes power and strength, which i think the baby boy needs. //

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...