Tuesday, September 25, 2012

What to choose

// Sweater: Newyorker 40 euros //

// Sweater: eBay 19 euros //
Jeg mangler virkelig en ny dejlig varm sweater denne vinter. Jeg ELSKER at gå i sweaters om vinteren da jeg er godt kan være lidt af en frossenpind. Sidste år levede jeg nærmest i min store cardigan, men tror vist jeg trænger til en ny en til i år. Jeg prøvede den første i Newyorker i Valencia, men var lidt i tvivl om jeg skulle købe den. Jeg har besoluttet mig for jeg gerne vil have en i støvet rosa. Det er nok meget godt med lidt feminint til alt mit sorte/nitte halløj.

// I really need a new sweater for this winter. I use my sweaters nearly everyday in the winter as i'm kind of a frozen person. I tried this sweater on in newyorker in Valencia and can't quite decide wether to get that one or the eBay one. //

2 comments:

  1. Jeg syntes, at den fra Newyorker er vildt fed og feminin :)

    ReplyDelete
  2. De ser fede ud dem fra Ebay - gad dog godt mærke kvaliteten inden man købte. Til den pris kan de godt være ret så syntetiske - men fede ser de ud. /Ida

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...