Friday, September 14, 2012

Vinder / Winner

Jeg har været så fantastisk heldig at vinde det her skønne skønne tæppe i en blog give-away på bloggen her. Ej men altså, det har godt nok været min redning i dag. Der er altid et lys i mørket og selvom jeg synes de her dage bare er sindssyg hårde og jeg føler mig totalt og aldeles metalt og fysisk drænet, ja så kommer der altid nogle positive ting og det her må være en af dem. Jeg glæder mig MEGA meget til at modtage det og jeg ved bare det vil komme til at passe perfekt ind i vores hjem, jeg kan ikke helt finde ud af om det skal være inde på mini's værelse eller i stuen endnu, men det må tiden vise.

// I've been so lucky as to win this AMAZING homemade plaid for the sofa on this blog here //

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...