Monday, September 24, 2012

Valencia shopping

// Underwear: Primark //

// Bag: Primark - Purse: Primark - Jacket: Mango //

// Bag & Purse: Primark //

// Leggings: Bershka - White shirt: Primark - Black shirt: Primark - Shoes: Primark - Grey top: Bershka //

// All: Newyorker //

// All: Primark //
Jeg fik shoppet en masse ting i Valencia og kunne snildt have shoppet en masse mere, men jeg er begyndt at prøve at sætte mig for hvad det er jeg mangler og så gå efter det, da jeg ellers har tendens til at købe en masse af de samme ting og det er jo altså ikke lige praktisk. Jeg længe ledt efter en ny taske der kunne fungere som både pusletaske og almindelig taske og det var den sidste de havde i butikken, så måtte få ekspedienten til at hive den ned fra dukken, men er simpelthen så glad for den. Derudover mega shoppede jeg undertøj, jeg var virkelig desperat i behov for noget nyt, har ikke købt undertøj i jeg ved ikke hvor lang tid og hapsede derfor hele 6 sæt.

// I shopped a lot of stuff from Valencia and i could easily have shopped a lot more, but i'm trying to tell myself not to buy things i don't need. I've been looking for a new bag to work as a diaper bag for a long time that i can use as a normal bag as well and i loooove this one. I'm also in desperate need of some new underwear, so i ended up buying 6 sets. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...