Thursday, September 20, 2012

Valeeeeeencia




Så er jeg på vej mod Valencia. Det var meningen vi skulle flyve sammen min veninde og jeg, men efter VILDT meget ballade med flyselskaberne, hvor hun har været nødt til at booke nye billetter to gange er hun nu nødt til at vente på et senere fly. Først ville de ikke acceptere at hun rejste med sygesikringskort kun, det kan man altid ved indenrigs normalt, så måtte hun booke en ny billet og de villle ikke acceptere hendes syge søn's oxygen flaske, så mistede hun også den billet. Til sidst måtte hun booke med Iberia og ankommer nu klokken 15:20 og jeg ankommer 9:10, så jeg har lige en masse timer i Valencia alene med mini hvor jeg skal få tiden til at gå. Er godt nok lidt spændt på hvordan det bliver at traverne gaderne rundt alene, men jeg håber tiden går hurtigt, heldigvis kan vi da gå rundt i byen og er ikke låst inde i en lufthavn.

// I'm on my way to Valencia now, YAAAY! Me and my girlfriend was ment to travel together, but because of a lot of problems with her ill son's oxygen bottle, she had to re-book her ticket two time, so now she's not arriving until 15 and i get there around 9, so i have quite a few hours to spent in Valencia alone with mini, i'm kind of nervous so see how it will be, but hopefully everything will be okay and time will fly quickly. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...