Sunday, September 9, 2012

Stranden / The beach



Mini er SÅ pylret for tiden med de dumme dumme tænder. Han græder så meget og vil bare hænge på mor hele tiden. Han kan på ingen måde finde ro og kan maks underholde sig selv omkring 2 minutter af gangen og skal så underholdes eller holdes af mor. Så her til aften i forsøg på at distrahere mini gik vi en tur på stranden og fik badet og leget lidt, men hold da op en opgave. Der var bølger i vandet, så hver gang jeg gik ud i vandet med mini, blev legetøjet og mine sandaler taget af en bølge ud i vandet, jeg skyndte mig op, satte mini i sandet, som han så forsøgte at spise mens jeg samlede tingene op - op og hente mini og ud i vandet og skylle hans mund og ansigt og så en endnu større bølge der tog legetøjet igen ud i vandet og det skete så 3 gange i træk. Så opgav jeg og vi satte os op på træ-terrassen foran stranden i stedet hvor mini så bare konstant kravlede over til bruseren og ville mærke vandet og det våde sand på jorden - ja ja, hvem siger stranden er afslappet som mor!

// Mini and I on the beach today, not really as relaxing as a mum to be on the beach really, trying to keep baby from not eating the sand, keeping the toys from being taken by the waves and baby from crawling everywhere all the time. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...