Monday, September 17, 2012

Stilhed / Silence


Jeg får ikke rigtig skrevet så meget de her dage, mini er stadig i super dårligt humør og jeg prøver bare at sørge for at komme igennem hver dag stille og roligt. Jeg sover hver eneste gang mini sover og prøver virkelig at lave så lidt så muligt andet end at være sammen med ham og sørge for at få spist noget mad. I morgen kommer der rengøringskone og elektriker til at trække de sidste kabler. Forhåbentlig får vi nyt gaskomfur onsdag og ellers har manden lovet at få styr på nogle af de andre ting på listen. Jeg smutter nemlig en tur til Valencia sammen med min veninde på shopping tøsetur torsdag-lørdag. Vi skal bo hos hendes mands familie og bare hygge os sammen med vores to drenge og få shoppet en masse i Primark. Bliver dejligt med en lille tur væk, men håber godt nok mini har fået det lidt bedre inden da.

// I don't really blog that much at the moment, mini is still a handful during the days and i'm sleeping every time he sleeps in the daytime and then doing nothing else but just making it through the days. Tomorrow the cleaner and electrician is coming to help us out and hopefully our gas stove is fixed during the week as well. I'm leaving for Valencia Thursday for two days of shopping with my girlfriend and her baby boy, i cannot wait to go away for a short time and just have fun and relax. //

1 comment:

  1. Puh hvor har jeg ondt af dig! Det lyder bare så hårdt!
    Dejligt og en rigtig god ide at komme lidt væk :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...