Saturday, September 22, 2012

På vej hjem / On our way home

Vi er nu i Denia på vej hjem, eller det vil sige vi skal med færgen klokken 21 og skal indtil da bare slappe af og gå lidt rundt i byen og kigge lidt. Vi har lige fået lidt tapas og begge unger hviler sig. Mini er ret kvæstet, han er først kommet i seng klokken 23:30 cirka de her dage fordi han har så svært ved at falde til ro nye steder. Det har været en fantastisk tur, selvom så mange ting er gået galt, så har det stadig været så dejligt at være lidt væk og få shoppet en masse, men nu tror jeg også dar glæder sig til vi kommer hjem. Jeg har selvfølgelig fået mega ondt i halsen og er ret sløj håber jeg kan nå at tage det i opløbet så jeg ikke ligger mig syg i flere dage.

// we're now on our way home, we're in Denia waiting for the ferry home. We had an amazing trip even though so many thing have gone wrong. Both boys are now asleep and we're enjoying a well deserved coffee. //

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...